23 Januari

Vilken fredag det var igår. Dagen började med att jag och Josse tog oss ett dop i karlsrobadet i Eslöv lite nyttig träning för hela kroppen skadar väl aldrig? Man märkte att man inte är i toppform längre för att vara gammal simmare, kändes direkt i benen. Ja det är bara att blicka framåt och kämpa så ska nog konditionen komma på topp igen. Tror ni inte det?:)
Sen när man kom hem så blev det att börja göra vid mitt rum som just nu ska förnyas. På kvällen blev det att träffa Micke, Emil och Tess. Det blev lite dricka och vi spelade även poker. Gissa vem som förlora om inte Emelie haha! :) Jaja bättre lycka nästa gång.

Just nu så sitter jag vid tv och bara tar det lungt.Imorgon blir det att fixa med mitt rum igen :) Önska mej lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0