Våga vara den du är!

Alltså jag är så trött på tjejer som försöker vara något de inte är och sedan klanka ner på andra. Jag säger bara så här till dessa tjejer att ni lever inte i nuet, vem vill ha en tjej som inte är sig själv? vem vill ha en taskig människa som inte älskar andra för dem de är? Vem vill bli sårad och ner klankad av en sådan person. Jag säger bara varför gör inte samhället något åt detta!! Det finns så många tjejer och säkert även killar som blir utsatta för mobbing varje dag i sveriges skolor, detta är rent sagt ut för jävligt ursäkta att jag svär man nu var jag tvungen för jag blir så less på att sådana männsikor ska finns. Varför mobbar de folk? det är en fråga som vi ställer oss... Nej det är dags att vi alla hjälps åt och tar itu med problemet så att alla människor vågar vara sig själv för det är då man mår som bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0