Nya stövlar, polare och fylletaxi :)

Helgen har varit underbar,igår blev det att vara med Josse efter att hon varit på Ullared med sin familj. Först visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men sen så kom vi på att vi kunde hänga med Simon och oskar ett tag:P
Så vi var med dem efter att jag kört min kusin linda och robin till en fest i svalöv. Jag körde direkt från Svalöv till Eslöv och hämta Josse och så blev det Caspers( en pizzeria i marieholm) direkt när vi kom fram till m-holm. Där hade simon och oskar suttit och väntat så länge. De hade även med sig en kompis som hette robert. Så det blev att hänga med dessa pågar och josse fram till jag skulle hämta Linda,Robin,Oskar och Åsa i Svalöv...
Oj oj de hade haft hur roligt som helst och snakka om de var laddade!!! Haha!! :D
Innan allt detta roliga hände denna lördagskväll så var jag, mamma och lina på skopunkten i lund och köpte nya stövlar inför vintern. Snakka om att jag ÄLSKAR mina stövlar:D De är bäst och så supersnygga ;)
Idag är det ju söndag och vilket pissväder så idag fick det bli NOVA med josse och jag hittade två snygga armband på MQ och så tittade vi på ännu mer skor och skor och skor. Vi älskar skor :D det får man aldrig nog av right??
Nej nu kallar soffan med en bra film och familjen... Vi hörs grabbar och töser :)
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0