Hallå Ja!!

Mitt namn är Emelie jag är en självständig och omtänksam tjej som är väldigt mån om mig själv och mina närmaste. Jag är alltid mig själv och låter ingen ändra på mig utan då får de helt enkelt accepterar det de inte gillar med mig.
Jag hoppas ni ska trivas när ni läser min blogg för här kommer det handla om precis allting. ♥

Gå inte framför mig.
Jag kanske inte kan följa dig.
Gå inte bakom mig
Jag kanske inte kan leda dig
Gå bara bredvid mig och var min bästa vän!!

Den dikten är tillägnad Josephine Dahlbäck som är världens bästa vän!!! :)






 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Awww snutte <3

2009-10-22 @ 18:22:42
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0