Malmöö here we come..

Ja som ni säkert också märkt så har det börjat snöa idag. Gud vad snabbt tiden kan gå det är helt sjukt alltså.. tänk att det snart är jul och allt och snart även början på ett nytt år....
Idag har jag tillbringat dagen med Jossa eller ojj jag menar josse haha :D du vet vad jag menar josse :) Vi åkte till Entre i Malmö och shoppa vi var nämligen desperata efter som att den kommande helgen består av PARTADEEEY hela helgen lång och då vill man vara snygg ni vet :) Fredagen består av en middag och lite fest hos Simon och lördagen består av JAAA JÄGERS :D Snakka om att det ska bli kul!!
Men jag måste även tilllägga att vi höll på att bli panikslagna när vi försökte hitta något till lördag men till sist så gick det bra och vi åkte hem Gooo och glada som vanligt. Bra va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0