8 Nov

Jag säger bara tack till Josse till en underbar kväll igår :) oj oj pärlhalsband, pärlörhänge som åkte kors och tvärs och inte nog med det vi ramla haha! Jaa de är inte lätt att hålla sig på fötter alltid!
Vi hade redan sagt från början att vi skulle äga dansgolvet för det brukar vi göra (host) haha nej men det blev verkligen lyckat :)

Emelie säger: Amen hallå är du 34 eller?
Mannen säger: Nej, jag är 22.
Josse och Emelie säger : Haha! och så dansar de vidare.

Eller om vi tar denna händelse som kommer ge oss goda skratt ahah

Mannen i högtalaren: Vi har hittat ett pärlhalsband.
Josse säger: Emelie hörde du, det är mitt haha!
Emelie säger: Haha....

Josse hade nämligen slängt sitt halsband på golvet för att det klödda hela tiden haha och så ropar de upp att de hittat det men de struntar Jossan i ahha :D

Det blev verkligen en lyckad kväll








Kommentarer
Postat av: josephine

skitlyckad! jag längtar redan till nästa gång :D <3

2009-11-08 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0